Post by aramcoothibors on Feb 4, 2022 4:15:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
***edit Sinds het einde van het eerste seizoen is de moeilijkheidsgraad van de reguliere wereldmissies een stuk moeilijker geworden. Ik heb meer geld aan dit spel uitgegeven dan ooit aan een spel, en het lijkt erop dat ik het vermogen van mijn personage niet kan verbeteren, wat ik ook uitgeef. Zit vast op Toth sinds het einde van seizoen één. De voordelen lijken liberaler te zijn voor de evenementen dan voor de werelden. Geschokt hoe ik de voortgang heb vertraagd gezien de geldelijke kosten.
Is een leuk spel. En zelfs de moeite waard om de advertenties te bekijken. Het probleem is de verachtelijke tempel, het lijkt erop dat ze je op dit moment echt pushen om uit te geven. Uiteindelijk kun je alleen de dagelijkse levels en evenementen doen, omdat normaal spelen onmogelijk wordt zonder echt geld uit te geven. Jammer. Zou anders 5 sterren zijn.
Ik heb de lavaplaneet niet kunnen verslaan, en de gele kogels zijn oké, maar wanneer ze tegen muren stuiteren, doen ze bijna dezelfde schade als normaal, maar als ik die upgrade krijg, doen ze minder schade, en ik vind dat een beetje oneerlijk. Behalve dat het spel extreem lonend is om te winnen en alles zo veel sleur kost, heb ik geen enkel personage gekregen en ben ik level 16, als je deze recensies niet leest, krijg je steeds minder spelers. Er is zoveel potentieel, je kunt nog steeds veranderen.
Toen ik dit spel voor het eerst kreeg, vond ik het zo leuk dat als ik geen energie meer had (u kunt een nieuwe run starten), ik het spel zou verwijderen en opnieuw zou installeren om het opnieuw te spelen. Eerdere opmerkingen hebben echter gelijk en om wapens te levelen moet je betalen. Ook duurt de seizoenspas ongeveer een maand, dus je moet elke maand betalen voor de volgende seizoenspas en met beperkte spelen zie ik de waarde niet echt. Maar over het algemeen een super goed ontworpen en leuk om te spelen spel, niet gebouwd voor oude spelers.
Zo veel bugs. De enige manier om beloningen te krijgen is $ 30 per maand. Dat zijn de kosten van netflex primordial plus en disney plus gecombineerd voor slechts deze ene game. Als je graag geld verspilt en toch wordt gebombardeerd door advertenties, dan is dit iets voor jou. En die advertenties zullen je telefoon vergrendelen. Geen manier om de advertentie te verlaten, maar om een harde reset van uw apparaat uit te voeren. Dit "spel" is betalen om te winnen. Niet leuk.
Dit spel is ZEER verslavend en ZEER bevredigend voor de geest. Het raakt alle belangrijke punten die een game nodig heeft en overtreft deze. De enige reden dat het geen 5 sterren kreeg, is dat hoewel ik geld heb uitgegeven, er nog steeds advertenties zijn die moeten worden aangepakt, wat niet verschrikkelijk is, maar de moeilijkheidsgraad en upgrades van het personage komen niet overeen en vereisen dat je geld uitgeeft meer geld als je verder wilt.
Saai
Geweldig geweldig spel, maar... de geforceerde advertenties zijn verschrikkelijk. Als je mensen de optie voor beloningen geeft, zullen ze advertenties voor hen bekijken... Misschien verwijzen ze naar "Archerio". Het gaf is zeer vergelijkbaar, maar geen gedwongen reclame.
Ik heb mijn recensie moeten wijzigen omdat de ontwikkelaars zijn begonnen met het oplossen van enkele van de beperkingen die ik zag toen het begon, nu beschouw ik dit spel als een 4 * -spel. Het enige dat ik kan zien dat we nodig hebben, is om van die verdomde kak-upgrade af te komen, als die nog niet weg is, wie er ook groen oplicht die een taart in het gezicht nodig heeft. We hebben ook nog steeds meer inhoud en doelen nodig, hoewel ik zie dat deze meest recente upgrade een dagelijks objectief ding heeft toegevoegd, dus al met al goede dingen jongens
Geweldig spel. Geef het alleen een 4-sterren vanwege het achterlijke joysticksysteem. Het is moeilijk om consistente bewegingen te houden wanneer de joystick je letterlijk volgt, groot probleem. Maak de optie voor de joystick om op één plaats te blijven.
Aan het einde bewerken Goede gameplay, maar input lag is verschrikkelijk. Erger nog, input lag wordt veroorzaakt wanneer de game ervoor kiest om de volgende advertentie te downloaden en in de cache op te slaan, dus het kan midden in een level zijn dat je speelt, waar elk frame telt. Lag is aangepakt. Spel is nu geweldig!
Super leuke ceem
Betaal om te winnen. Draai om te winnen. Horloge voegt toe om nog steeds hard te verliezen.
Spel is leuk, maar ik geef het 2 sterren omdat ik geloof dat ze je geen power-ups in het spel geven, tenzij je geld uitgeeft. En hoewel ik 200 punten hoger raak dan voorheen, lijken vijanden steeds minder schade op te lopen. Het is dat je 100 moet uitgeven om de vaardigheid te winnen. Hoe is het je op het eerste hoogste niveau voor de laatste 30 minuten van de vooravond, dan nummer 18 aan het einde van het evenement
Issa erg leuk spel voor als je poep neemt
Deze game zou geweldig zijn als je geen geld hoefde uit te geven om ergens te komen. Het is zo opgezet dat het alleen uit is op een grote winst. het zou een geweldig spel zijn geweest als het maar zo gemanipuleerd was om te mislukken. Ik heb dit ook voor jullie allemaal getest, ik heb de afgelopen 1,5 maand ongeveer 250 dollar uitgegeven en heb alleen wereld 9 bereikt, ze klinken misschien als veel als het niet zo was slechts ongeveer 33% van het spel hebben ze evenementen, kastelen en eindeloze verdiepingen. Het kostte allemaal extra om die te bereiken, laat staan ze te verslaan. Dontget
Wordt betaald om te winnen nadat de helft van het spel wekenlang dezelfde wereld aan het malen is en de voortgang is ellendig en het feit dat de speeltijd beperkt is, is verschrikkelijk voor de spelerservaring 1 speel elke 36 minuten om 2 minuten dood te gaan in een wereld die ongelooflijk moeilijk is voor spelers die niet uitgeven
Gameplay is leuk, maar de snelheid waarmee je valuta krijgt is extreem traag. Daarom duurt het een eeuwigheid om iets naar een hoger niveau te tillen, en één niveau maakt een heel klein verschil. Het kost ook 150 edelstenen om te doen herleven en nogmaals, je krijgt zelden valuta. Je bent op elk niveau ondermaats en om zelfs maar een kans te maken, moet je tussen de 3-4 advertenties per niveau bekijken. Hoe meer je een level omhoog gaat, hoe meer zinloze power-ups je krijgt die het nog moeilijker maken om de beste per run te krijgen.
Ik laat beoordelingen met één ster achter voor apps waarvan de advertenties me kwaad maken. Deze zorgde ervoor dat ik hem twee keer sloot, maar niet voordat hij me naar deze pagina bracht. Volstrekt vuil. Waarom denken deze eikels dat dit een goede tactiek is? Maak betere advertenties en vermijd deze beoordelingen met één ster.
Erg leuk. Uitdagend. Weinig reclames.
geweldig
Te veel nu, Mr autofire was leuk en eenvoudig. Nu is er zoveel dat het niet meer zo leuk is en meer een koor om te spelen. Ik mis gewoon hopen op en beginnen, sterven, herhalen totdat je het niveau hebt verslagen. Nu er zoveel upgrades en verschillende paden zijn, voelt het meer lonend om te spelen dan vroeger, vooral met de toename van het belang van diamant. Ik ben er helemaal voor dat betere spelers meer verdienen, maar niet voor het betalen om te spelen. Het begon met een zeer retro-vibe, maar nu is het een totaal ander spel.
Was een leuk spel, maar je kunt niet winnen. Zit voor altijd vast op een wereld. Altijd overtroffen, ongeacht hoeveel u upgradet. Op het punt komen dat het niet leuk meer is en de enige manier om vooruit te komen is om echt geld uit te geven en zelfs daarmee zijn dingen te duur. Zorg ervoor dat je de moeilijkheidsgraad uitbalanceert, zodat je op zijn minst een niveau kunt spelen zonder binnen 5 seconden met monsters-munitie te worden doorzeefd. Belachelijk. Fix en zou ongetwijfeld een 5-sterren zijn, maar ontwikkelaars luisteren niet. Vanaf nu is het een grap. Doe geen moeite om te installeren
Was leuk zolang het duurde. Overgezet naar een nieuw apparaat moest toen onmiddellijk updaten en verloor alles, reset me terug naar niveau 1 met niets. Zegt dat mijn cloudopslag niveau 1 is en dat er geen opslag op het apparaat is. Kwam tot Diamond League om terug naar Ground Zero te worden gebracht. Download gewoon de gehackte versie waar alles gratis is en verspil geen tijd of geld aan het willekeurig resetten van je spullen, dan kun je plezier hebben zonder risico op verlies. Twee sterren omdat het leuk was toen het werkte.
Nou, het was een geweldige 5-sterrengame totdat de pay-to-win-gevechtspassen werden geïntroduceerd. Nu zijn latere niveaus slechts een plaag die sponzen tegen je nerf-pistool beschadigt. Tenzij je maandelijks $ 29,99 laat vallen op de gevechtspas voor je 20% schade- en vuursnelheidsboost voor de EXCLUSIEVE helden en wapens. Ik heb waarschijnlijk bijna $ 30 aan het spel uitgegeven omdat ik het leuk vond, maar nu is het verplicht. En het is bijna onmogelijk om ergens in de PvP-rangen te komen, tenzij je betaalt voor de uitrusting om competitief te zijn.
Meh Het algehele spel is best schattig en het is eigenlijk leuk om te spelen, maar het duurt letterlijk zes dagen om een van de kisten te krijgen en het duurt drie dagen om een basiskist te krijgen. Wat betekent dat het maanden kan duren als je niets betaalt voor deze game. Ook zijn de niveaus echt raar en een snelle leerling leert nooit snel. Het lijkt precies hetzelfde tarief als al het andere. Hopelijk komen ze met een tweede versie, dat zou een stuk beter zijn
Ik hou van het concept, maar veel te moeilijk als je geen echt geld uitgeeft. Niet genoeg gedropte items te hard om voorbij de eerste 20 levels te komen. Een beetje jammer. Moe van al het betalen om games vooruit te helpen.
Wereld 6 is in principe onmogelijk zonder te betalen om te winnen. Als je van games houdt met onvermijdelijke kogels en vijanden terwijl je beloningen hebt die tegen je worden gemanipuleerd, dan is dit jouw spel
Het is echt een leuke game met geweldige gameplay, maar de derde wereld is bijna onmogelijk. De eerste en de tweede wereld zijn lekker makkelijk, de derde wereld is echt moeilijk.
Deze game is echt leuk, maar mijn enige probleem is dat ik altijd een beperkte hoeveelheid energie heb om te spelen, wat zo vervelend is
Het is echt een geweldige game, daarom is het zo jammer dat het een totale cashgrap is. Ik weet dat het spel niet is ontwikkeld voor een goed doel, maar als je een gekraakte versie speelt (wat het leukste is dat ik ermee heb gehad, bedankt), zul je zien hoeveel pakketten je echt moet doorlopen om verder te komen. Ik heb honderden pakjes geopend en het rendement op uw geld is zielig. Ik heb het spel verslagen met een gekraakte versie en ik zal niet meer spelen tenzij ze de kansen op de buit echt herzien.
Ik vind het tot nu toe leuk, hoewel de basiswerelden iets moeilijker te verslaan zijn dan verwacht. Maar dat is het punt van het nivelleren van de wapens toch? Sorteren. Ik ben nu al weken in wereld 5, ik kan de laatste vijf kamers niet verslaan. Het advertentiesysteem is best cool en dwingt je niet om advertenties te bekijken, dus je kunt ze volledig omzeilen als je wilt. En de game draait zonder data als je er toevallig zonder zit. Maar de moeilijkheid van de wereld stoort me... Dus slechts 4 sterren.
Het spel is geweldig en ik heb nog nooit zo'n eenvoudig spel met goede graphics gezien. Ik kan je een lijst met ideeën geven voor modi, wapens en aangepaste skins, en als ik iets in het spel heb (wapens of skins), vertel het me dan gewoon
Goed spel, maar de schaalverdeling is verschrikkelijk. Verwacht een eeuw te spelen om personages en wapens te upgraden, tenzij je betaalt. Voordelen: - Veel niveaus - Verschillende wapens en personages. - Makkelijk te vinden materialen upgrade in levels. - Upgraden en Fusion-systeem voor drie identieke items. Nadelen: - Items zijn bijna onmogelijk te vinden tenzij je betaalt, (verwacht dus eerst de items voor ongeveer de eerste 20 uur spelen). - Matige advertenties. - Lucky revival-advertenties beschikbaar als je veel edelstenen hebt.
Het spelconcept en de gameplay zelf zijn goed, maar ja, slijpen is erg vervelend en het energiesysteem en de superdure pay-to-win-opties bewijzen de hebzucht van dit bedrijf. Ik was dwaas om al vroeg geld uit te geven om deels te denken aan het ondersteunen van de ontwikkelaars, maar ik heb me gerealiseerd hoeveel ik ook uitgeef, ze zullen de lat hoger leggen en je dagelijks door de sleur laten ploeteren. Maak het spel gratiser om te spelen, maar behoud enkele premiumfuncties, en verlaag daardoor de prijs en ik kan het opnieuw kopen.
Mgi6tf76c^£^(€;¥_€^¥€^_¥)€₩[♤{}■♡>■◇{■}♧{♤♧}{□♡>□6●●|°°¤■• ◇♤■♡>}♧>}♧8{♧}{{}♧8¤♤■•♤■°♡><♤♡◇♧♧ G go is c<■|■☆|●<□♤♡◇ •{◇
Ik heb enkele beoordelingen van andere spelers gelezen en ik heb eerlijk gezegd helemaal geen problemen met dit spel, dus ik denk dat het afhangt van wie het speelt en heel snel over de energie die opraakt. Ik vind het niet erg dat, want wanneer ik zie het als de game, waardoor ik er een beetje tussenuit moet, dus mijn ervaring met deze game is alleen maar geweldig. Nogal een kanttekening voor de ontwikkelaar, heel erg bedankt voor het niet te veel advertenties plaatsen
Dit is een spel dat goed is, het is goed om de tijd te doden. Ik zou het meer sterren geven, maar de vijanden in dit spel kunnen je heel gemakkelijk doden, je moet veel upgraden en zelfs dan kunnen de bazen nog belachelijker moeilijk zijn om in te zetten. Verder als je het geduld en/of het geld hebt om je personage te blijven upgraden of als je gewoon echt van een moeilijke uitdaging houdt, als die er is, speel het spel dan.
Goede archerio-kloon, maar de besturing is onhandig en het hebben van advertenties in het midden van het spel is een enorme afknapper. Er zijn al bonussen die je nodig hebt om advertenties te bekijken om te krijgen, dus het voelt echt alsof het elke laatste cent uit de spelers probeert te persen
Het spel loopt zo traag en als ik dubbelklik op afspelen, verbruikt het 5 energie voor elke keer dat ik op afspelen klik. Ik had alle energie, klikte er keer op keer op en zei toen dat ik geen energie had om te spelen. Dat was de eerste keer dat ik de app opende. De gameplay zodra het eindelijk begint is leuk en extraatjes zijn cool. Maar veel te laggy serieus.
Meh..wordt veel te hard te snel. De meeste games moeten leuk zijn als alles is gezegd en gedaan. Van niveau 2 naar 3 gaan is als een vijfdeklasser die rechtstreeks naar het eerste jaar van de universiteit gaat. Enorme toename in moeilijkheidsgraad. Niet meer leuk. Totale frustratie. Het was dus bye bye time, wat jammer is, want dit WAS een leuk spel.
Echt leuk
De game is goed, maar er wordt te veel geslepen, en zelfs als je dat doet, krijg je niet de beloningen als je op hogere moeilijkheidsgraad speelt. Voorbeeld: soms krijg je, als je in de harde modus speelt voor de dagelijkse evenementen, niet altijd kasteelsleutels, en dat is niet eerlijk. Kijk hier eens naar, bedankt.